събота, 27 декември 2008 г.

DisSs SisSs

/ a.k.a. You know there is 2 sides to every story [!] /

See I don't know why you cryin' like a bitch
Talkin' shit like a snitch
Why you write a song 'bout me
If you really didn't care
You wouldn't wanna share
Tellin' everybody just how you feel


Не ти ли писна? С всичките съл3ливи и раздиращи сърцето (ти) историйки и мелодрами. Вземи кандидатствай за роля в театъра/киното, на теб обучение не ти е нужно, вродено ти е. Но не, не, това не е талант, то не е и лудост, просто си си в лошо настроение от 19 години насам. Друсаш се с широк спектър антидепресанти – от алкохола та чак до мъжките хормони. I don’t care, в резултат най-много в съвсем близко бъдеще да се наложи да ти ГО обрязват. Касае ме само, че ЯВНО “лечението” не ти действа. Опциите са две – позволи си щедро количество ВОДКА, сложи си всичките подплънки, до който се добереш ( не забравяй – КАТО не стигнат – слава Тогова, който е измислиш ЧОРАПА ) и излез там, навън, за да търсиш човека ( мъж или жена, аз лично вече се обърках, но със сигурност със увреден слух, зрение, сетивност и мислене) който ще може да си те представи като личност. Защото, момент, аз не мога! Затова и според мен по – правилния вариант е – стой си у вас, стига толкова вреда за човечеството.

You questioned did I care
Maybe I would have if you woulda gone down there

Но като се замисля... Хм, не, не ми пука. Отдавна мина времето да съм dein zweites ICH. Бейби, сама се изцака. Никога не си била добра в белота. Както впрочем не беше и във волейбола и по най-нови данни - и в секса. Просто не всеки може да е като мен. Не го ли проумя най-накрая? I’m just 2 good 4 this life! Единствения ми недостатък е, че съм прекалено търпелива, затова и те издържах толкова време.. But ..

Now it's over
But I do admit i'm glad I didn't catch your crabs
I can't sweat that cause I got to go.

Там, на леглото ми, лежи “твоето” бифшо момче. Защото he WAS man enough, просто ти не го оцени. И сега и той, и аз получихме каквото заслужаваме. Щастливи сме.. Но няма какво да ти обяснявам, и без това не би ме разбрала. Ти не познаваш тази дума. Отвори си всезнаещата Уикипедиа и прочети нещо по въпроса. Жалко е, че след толкова години ходене на уроци, така и не се научи да разсъждаваш сама.

Казваш – предала съм те била. Пхъх. Малко ти е. Помисли си добре кой какво на кой кога защо и как. И тогава претендирай за квото и да било.

Fuck what I did was your fault somehow
Fuck the presents, I threw all that shit out
Fuck all the cryin' it didn't mean jack
Well guess what yo ...

Fuck you right back
[ha ha ha ha]

Now you want me to come back

You must be smokin' crack
Im goin' else where and thats a fact

Скучна си ми. Факт. Обичаш ме. Факт. Е, аз теб – не. Факт!

Назад, мамка ти. Стъпила си ми в аурата!

P.S.: You made me do this [!]

Няма коментари: