сряда, 10 септември 2008 г.

a confession

... защото разбираш обичта както аз.

знаеш ли колко искам с теб да... ходя на кино и за риба, да се разхождам, да слушам музика, да се шегувам и да върша глупости. и всичко с теб е забавно, а сексът не е приоритет.

защото като мен си реалист - опитал от големите удоволствия, но ценящ малките неща.
традиционалист - верен на нормите, но и на себе си..
ничий - неподвластен на думи, време и пространство; всичко е за мига и животът е днес..

защото можеш да четеш мислите ми, усмихваш се точно преди да се пошегувам, а когато ме хванеш за ръка, вече зная къде ще ме заведеш..

защото олицетворяваш всичко, което аз не съм и съм, бих искала и бих могла да бъда..

защото ти си моя дъждобран в лошото време и извора в пустинята, когато ожаднея.

за всичко ще ме разбереш, но най-вече за това, коeто трябва да направя.

oh, how I want to be with you ...

only you can make me feel ..

only you [!]

Няма коментари: