понеделник, 12 май 2008 г.

отново сама ..

Отново сама... за пореден път се събуждам и мисля за теб. Отиде си преди толвкоа време, but I still got your face painted on my heart.. Защо? Сядам пред компютъра, за да се затворя в своя виртуален свят, за да забравя, че си съществувал, че си ме докосвал, че си бил до мен... Но след час, два, няколко епизода или чаша със сок, пак се връщам в действителността.. И постоянно си обещавам, че няма да страдам, но когато се произнесе твоето име сякаш нож се забива в мене, сякаш нещо ме разкъсва на хиляди парченца. Отново събирам достойноството си парче по парче... Мога да имам други, по - добри от теб, но отново ще страдам, защото “искам само теб”..


Защо си толкова дълбоко в сърцето ми, защо си се скрил там, където никой не може да те докосне... Да, това е твоето място, там си господар, но защо не си до мен сега? Когато съм с някой, постоянно го сравнявам с теб, постоянно мисля за теб... Ако можех поне за секунда да върна времето назад, поне за секунда да бъда с теб на яве, а не само в спомените си, ако можеше да си с мен поне за миг. Поне за миг да изпитам това, което ме караше да се усмихвам, което ме караше да живея. За теб, може би съм заменима, може би вече си ме заличил от съзнанието и спомените си, но при мен нещата не са по този начин. Сърцето ми още и още пази всички спомени, свързани с теб, дори и времето да отминава неумолимо.


Но не, не си мисли, че ще те чакам, не, това не е присъщо за мен... Дори да страдам, дори да ме боли - ще съм с друг, по - добър от теб... Пред хората вече няма да съм сама, пред тях съм с другия, но вътрешно си оставам едно наранено дете, вътрешно съм сама...


Сутрин ще се събуждам до него, а не до теб. Няма да усещам аромата ти, няма да усещам ръцете ти около рамената ми, отново няма да усещам теб ...



Extazy, Stefan, Qsmin & G-Baby - Колко те обичам. mp3

Soy como una estrella fugaz, que nunca se detendra en el espacio viajare..
Se que quieres conocer que los, que ilumino mi vida solamente eres tu

Няма коментари: