вторник, 28 август 2007 г.

[красота 24/7] ..

.. или какво (не) забелязват мъжете. :)

Перфектен грим, изтощителен сешоар, антицелулитни процедури / дали резултатът си личи?!/.. what?! какво ни прихваща нас, жените? Защо, в/у да се наслаждаваме на моментите заедно с любимия човек, се притесняваме [ненужно в повечето случай] за "опаковката" си?
Днес през вратата влязоха момче и момиче да ме попитат какви са цените и момичето "на ухо" ме помоли да отиде до WC, за да пооправи малко "курника" си [!?!] естествено я насочих към въпросното помещение, след което си позволих да изпадна буквално в недоумление. "Курникът" й /фасадата, казано на БГ/ беше в идеално състояние, а въпросната мацка - като правена по поръчка. И въпреки всичко..
Ех, тва чудо жената, не спира да ме изумява. Самата аз съм част от това племе, но, за щастие, не съм никЪк типичен представител. Напълно разбирам какво им е на мъжете с нас. Оле, та аз предпочитам да обеля и нарежа 10кг лук [да се отбележи за протокола, че не понасям тази зеленчукова гадост] отколкото да се захвана с коя да е от главоблъсканиците на тема външен вид, решаващи се с цената на безумни количества време, усилия и дори пари, и които в крайна сметка са мега безсмислени. Убедила съм се, че, макар половинката ми да забелязва аромата на дезодоранта ми, състоянието на косата ми (ако се свежда до това дали е къдрава или права, руса или кестенява) и новото ми черно бельо, той няма да ме заресва повече или по-малко само заради тези неща. Щастлива съм, че съм от онзи тип момичета, които не изпадат в параноя, когато (недай си Боже) забравят да си сложат спирала преди да излязат, само защото сега той ще си промени мнението за мен и няма да се обади повече.
Отблъскващото ежедневие - фибички, руж, разни там подплънки и какви ли не още дивотии.. А всъщност на кой ли му пука за бельото. С панделки, от коприна, на ресники, с фльонги.. Блях. Какъв е смисъла, нали и без тва е скроти под дрехи?! И .. ако аз имам способноста (не че ми е притрябвала де) да различавам над 10 нюанса на червеното, то тези гени при половинката ми липсват / или са с дооста различна функция ;) /. Ето и къде се изгубва смисъла от чантичките (саковете понякога) с гримове, защото мъжете така или инЪче не го забелязват. А диетите и постоянното висене на степера за тях са си вече цяла мистерия. Не се сърдя и когато не обърнат подобаващото се внимание на новите ми обувки - със същия успех мога да нахлузя кутията им. И това е така не /само :Pp/ защото са безразлични, тъпи, късогледи или защото ни зяпат само в гърдите.
Не, не, не. Просто съм се убедила, че мъжете са над тези неща. Те преценяват ( и обичат) цялата съвкупност / да се разбира сладкия белег на рамото, манията ти по "Отчаяни съпруги" и целулита, да дори целулита. И тук една мaaлка скобичка. По личните ми наблюдения, мъжете наистина не доумяват защо прекарваме толкова много време пред огледалото в терзания относно кожата си. А и в крайна сметка за тях думата "целулит" в най-добрия случай е някаква марка фитнес уреди или кремчета (нищо лично :Pp ). Аз лично никога не съм чувала който и да е мъж да казва:" Оле, тая мадама е много яка, и с чувство за хумор, ама.. такова.. има малко целулит по бедрата." /

Извод (ох, стигнах и до тук =] ) : Важното е, аз самата да се чувствам добре в собствената си кожа. [Естествено не трябва да занемарявам грижите за външния си вид.] Тук е мястото на една стара поговорка "Харесвай се, за да те харесват и другите" :)

Извод 2 : Ако го "третираш" правилно... / хахах шегувам се :)) ... всъщност.. не се шегувам :Pp / ... всичко ще е перфектно ;) Всеки човек (дори да е планина от мускули) иска просто да бъде обичан :)

1 коментар:

DaRkWiShMasTeR каза...

Пх ... изтерзаха ми се очичките докато го прочета :( Но успях :D Та, мисълта ми беше, че и аз (например като ме избият съчмите) ставам много суетна и полудявам, дори само един кичур от косата ми да стърчи (а ти знаеш, че всички стърчат, накъдето си искат, но това отделно) хаха Причината, поради която се мацам със спирала, сенки, молив, руж, etc. не е за да впечатля някой нещастник (който, ако имам "късмета" да започна връзка с него, ще ми къса нервичките и ще ме ограничава, месейки се в личния ми и свободен живот), бих ги впечатлила дори и сутрин, ако изляза полугола и рошава (но това също е отделно). Всичките тия процедури - антицелулитните масажи, фитнеса, манията ми по оформянето на мускули, формата на косата ми, аромата, който използвам, ги правя, за да се чувствам АЗ добре, а не някой друг. И ако дори и перфектно и супер ефектно натокана, поискам да си оправя "курника" няма да е, заради мъжкото до/около мен, а заради мен самата. Просто обичам да се чувствам красива.

P.S. Това, че ти си ме виждала и в най - плашещите ми периоди и още спиш спокойно не се брои :pPp