неделя, 21 юни 2009 г.

just 4 ur info

Хммм …
Никога не съм твърдяла, че съм постоянна.. / и за моя радост - не съм! Не че имам проблем с това, но .. / .. случва ми се да наруша обещание, често си сменям настроенията или забравям по нещо важно и винаги се шегувам със сериозните теми. Рядко разсъждавам разумно, понякога и доста прекалявам с (…), но никога не поставям етикети ( извън службата, нали xD.. ) Някои ще кажат, че в това ми е чарът. Хъх, може би. Но в интерес на истината, ако има нещо,което да ми пасва както nike capri si.. нещо, в което да съм наистина добра без каквито и да било усилия.. то това е да бъда до теб.

Предполагам и затова не е изненада, че единственият случай, когато бях и съм абсолютно,безпрецедентно, тотално, почти религиозно сигурна в нещо изобщо, .. то това си ти. Без съмнение, без страх.

Не наркотик, .. а въздуха, слънцето.

И в крайна сметка - независимо от думи, чувства и хора -
аз знам без кого не мога да живея!

_____________________

Be calm, only by a calm consideration of our existence
can we achieve our purpose to live together -
Be calm - love me - today - yesterday -
what tearful longings for you -
you - you - my life - my all - farewell.
Oh continue to love me - never misjudge
the most faithful heart of your beloved.
ever thine.. ever mine.. ever ours!

/part of Ludwig van Beethoven –
The Third Letter to his “Immortal Beloved”

Няма коментари: